Alkali beslenme Alkali diyet

Merhaba arkadaşlar!Kilolarınızla başınız mı dertte? Bugüne kadar bilmem kaçtane diyet mi denediniz? Her denediğiniz diyet hüsranla mı sonuçlandı? Bir de Alkali Beslenme yolunu seçin.Hayatınızda nelerin ne kadar hızlı değiştiğini fark edeceksiniz. Tıpkı bende olduğu gibi.
Geçen yıl 93-96 kilo arasında bir yağ tulumuydum.Bu arada boyum da 175. Her duyduğum diyeti deneyeyim dedim.Olmadı...Sonra bir şekilde 90'a kadar gelebildim geri geri :) . Ve bundan 45 gün önce alkali beslenme ile ilgili bir yazı okuyarak " bir de bunu deneyeyim ne kaybederim ki;işe yararsa en büyük derdimi kilolarımı kaybederim" diyerek giriştim olaya :)
İyi ki okumuşum o yazıyı ve iyi ki Alkali beslenme yolunu seçerek alkali diyet uygulamışım kendime ve uygulamaya da devam ediyorum çünkü vazgeçilmeziniz haline geliyor bu beslenme şekli.
Ne kadar kilo verdim 45 günde kaç bedendim kaç beden oldum hepsini tek tek anlatacağım sizlere bir sonraki yazımda. Şimdilik hepinizi alkali yaşamlar diliyorum...

Yorumlar