Alkali Diyet ile kazandıklarım (ya da kaybettiklerim)

Aslında Alkali Diyet ile kaybettiklerim desem daha doğru olacak konu başlığı olarak ama neyse çünkü sonuçta bir kazanım bir zafer var.
Efendim bir önceki yazımda da bahsettiğim gibi zar zor 90'lı kilolararın başına kadar çekilmiştim ama ben 80'lere özlem duyan biriyim yaş itibari ile. Eeee,yaş 40'a yaklaşınca 80'ler daha bir tatlı görünüyor daha bir çekici görünüyor insana.
Alkali diyete başladığım 30 Ağustos 2013 tarihinde kilom 90'dı. Sonra dediğim gibi çok çok kilomu kaybederim sağlığımı da kaybedecek değilim ya diyerek başladım diyetime. Şöyle bir yol izledim:

1: Sabah kalktığımda kişisel ihtiyaçlardan sonra teraziye çıkıyordum.Kilomu o günün sabah kısmına nıt alıp mutfağa gidiyordum. Bir litre suya 2 çay kaşığı karbonat atıp bir güzel eritiyordum. Buradaki karbonatın aslında eczanelerdeki İNGİLİZ KARBONATI olması gerek ama ben bakkaldan aldığım KENT KARBONATla idare ediyordum.Suyu içiyorum.Aman zor gelmesin sakın karbonat suyu ipek gibi yapıyor ve yağ gibi boğazınızdan aşağı akmasını sağlıyor.Kahvaltıya oturuyorum.
2:Kahvaltı: 2 adet domates,2 adet salatalık eşliğinde bir parça ekmek(ekmeğin içeriği çok önemli değil) zeytin peynir(yumurta yersem peynir yemiyorum;peynir yersem yumurta yemiyorum) çay kahvaltının ardından ama şekersiz.İşte kahvaltı tamam.Ya da sabah sabah salata olur mu demeyin şöyle bol yeşillikli(nane,maydanoz,reyhan,dereotu,salatalık,domates,yeşil-kırmızı biber)bir salatayla kahvaltıyı tamamlıyorum.
3:Gün içinde canım çok bir şeyler çekerse kuru kayısı ya da 2-3 ceviz.
4:Sabah içtiğim suyun üzerinden 2 saat geçtikten sonra tekrar 1 litre su yapıp içiyorum
5:Öğle yemeğine ulaştığımızda yemekten 15-20 dk.önce yine 1 litre su doğru mideye.
6:Öğle yemeği:Közlenmiş patlıcan,biber ya da öyle şeyler.Yemek varsa abartmadan(ki abartmak isteseniz de içtiğiniz su buna engel oluyor) 2-3'er kaşık yemek.
7:Yemek bitti. 2 saat sonra yine 1 litre su.
8:Saat en geç 17.30'dan sonra her türlü yeme içme olayını kesiyorsunuz.Çok canınız çekerse 1-2 meyve o kadar.
9:Yatacağınız saate kadar yine her 2 saatlik aralıklarla 1 litre karbonatlı suya devam ediyorum.
10:Yatmadan önce 2 su bardağı suyu da gönderiyorum mideye ve nokta...

Sonuç mu sonuç 30 Ağustos 2013- 9 Ekim 2013 tarihi arası kilo oranım 90 kg-81 kg= 9 kilo kayıp.
Öyle sadece su kaybı dedikleri türden de değil. Vücudun yağlı kısımlarının her yerinden yakıyorsunuz. 52 beden giydiğim pantolonum şu an 48 beden ve o da bollaşmaya başladı bile şimdide :))
Eğer varsa tecrübeleriniz bununla ilgili yorum yoluyla paylaşın lütfen...
Alkali günler dileğiyle...

Yorumlar