Nicer Dicer alacak olanlar dikkat!!! Pusula Yayıncılıktan uzak durun!!!

Ne Nicer Dicermiş arkadaş.Hayatımıza bir girdi pir girdi.110 tl'den 20 tl'ye kadar düşüverdi bir anda.110 tl'lik ürünün reklamında da aynı kaytan bıyıklı dayı vardı 25 tl'lik Nicer Dicer reklamında da aynı dayı. Ne iş olduğunu anlamadık ilk başta.Ta ki PUSULA YAYINCILIK PROD: bilmem neden bir adet Nicer Dicer siparişi verene kadar. Kanal Türk ekranlarında bangır bangır bağırıyorlardı orijinal şöyle keser böyle doğrar diye ben de kapıldım adamların reklam kokan hareketlerine hemen verdim siparişimi. 2 gün sonra ürün geldi.kapıda ödedik kargocu gitti mal ile başbaşa kaldık.Bir de açtık ki o hoooo o! Sağdan darbeli,bıçaklar hafif paslı bir NİCER DİCER! Vay be! dedim.Hemen telefona sarıldım durumu anlattım.Demesin mi "Beyefendi tutanak tuttunuz mu?" Heee tuttum bacım! Lan ne tutanağı adli olay mı bu sanki demeye kalmadan meğersem kargo tutanağından bahsediyorlarmış.Kargocu malı bana teslim eder etmez soluğu taaa marsta almıştır o hızla bizim PUSULA YAYINCILIK'ın uyanık güzeli tutanaktan bahsediyor bana.Zorla ikna ettim ürünü PUSULA YAYINCILIK A.Ş'ye göndermeye kendilerini.Ürünü gönderdim o hali ile kendileri 2 kat daha fazla hasar verip hiçbir açıklamada bulunmadan bana geri göndermişler... Siz siz olun PUSULA YAYINCILIK A.Ş'den ürün almayın.Aradığınız sipariş hattının bağlı olduğu firmasını mutlaka ama mutlaka önce sorun ve eğer ki PUSULA YAYINCILIK diyorlarsa oradan uzak durun.Maddi zararları bir yana dursun ruhi bunalıma sokarlar sizi...

Yorumlar